Hurtig levering, nem retur!


Levering - Læs mere
✓ Dag-til-dag levering
✓ Fragt 39,- / Gratis over 499 kr.

Retur & bytte - Læs mere
✓ 30 dages retur & ombytning
✓ Køb billig returfragt

Reklamation - Læs mere
✓ Hurtig hjælp
✓ Lav fejlprocent

Levering og forsendelse

✓ Gratis fragt ved køb over 499 kr. ✓ Fragt 39 kr. ✓ Dag-til-dag levering.
1
Hvad er leveringstiden?

Vi leverer normalt inden for 1-2 hverdage med GLS.

Bestiller du før kl. 14.00 på en hverdag, sender vi normalt din ordre samme dag.

Du vil modtage en e-mail med et tracking-link, så du kan følge din pakke.

2
Hvad koster fragt?

Du betaler kun 39 kr. for en pakke leveret til GLS pakkeshop.

Levering til privat eller firmaadresse koster det 49 kr.

Du kan også afhente gratis på vores lager i Lynge (læs herunder).

3
Kan jeg ændre leveringsadressen efter bestilling?

Ja, hvis din pakke ikke er afsendt, kan vi hjælpe med at ændre leveringsadressen.
Kontakt vores kundeservice hurtigst muligt.

4
Hvad gør jeg, hvis min pakke er forsinket eller beskadiget?

Kontakt os, hvis din pakke er forsinket, eller hvis der er sket skader under transporten.

Vi vil gøre vores bedste for at løse situationen hurtigt.

5
Kan jeg afhente min vare/bestilling i Lynge? 

Ja, du kan vælge afhentning på vores lager i Lynge, når du bestiller.

Adressen er: Vassingerødevej 99,3540 Lynge (åbn i Google Maps).

Når din ordre er klar, modtager du en mail om, at du kan afhente ordren. I åbningstiden sker det typisk inden for 30 min.

Bemærk, at vores lager kun fungerer som udleveringssted. Vi har desværre ingen udstilling eller mulighed for betaling.

Retur og ombytning

Har du fortrudt et køb? Eller vil du have en vare ombyttet? Vi har 30 dages retur og ombytning.
1
Sådan sender du retur (fortrudt køb)

Udfyld vores returformular her.

Her guides du igennem nem returproces og får billig returfragt.

2
Sådan ombytter du til anden vare
  1. Udfyld formularen her, hvor du også får billig returfragt.
  2. Bestil din nye vare.
  3. Send din oprindelige vare retur, som du får pengene tilbage for, når vi har modtaget den.
3
Kan jeg aflevere min returpakke på lageret i Lynge?

Ja, det er muligt at bytte eller returnere en vare på vores lager i Lynge, selvom den er købt på webshoppen.

Sådan gør du:

  1. Udfyld returformularen.
  2. Kom retur med pakken i åbningstiden.
    Mandag til torsdag kl. 9-16 & fredag kl. 9-15.

Adresse: Vassingerødvej 99, 3540 Lynge (åbn i Google Maps)

Bemærk, at vores lager kun fungerer som udleverings- og returneringssted. Vi har desværre ikke udstilling her.

4
Sådan skal du pakke din returordre

Når du sender en pakke retur til os, skal den pakkes forsvarligt ind. Som minimum anbefaler vi, at du pakker ordren på samme måde, som du modtog den fra os.

  • Vedlæg ordrenummer i pakken.
  • Pakken skal sendes direkte til vores adresse.
  • Pakker, sendt til udleveringssted, kan vi ikke afhente.
  • Sæt ikke fragtlabel direkte på varens emballage.

TIP: Udfyld vores returformular og køb billig returfragt.

Adresse: Vassingerødvej 99, 3540 Lynge

Reklamation/defekt vare

Problemer er til for at blive løst - hurtigt!
1
Min vare er gået i stykker, hvad gør jeg?

Hvis din vare er gået i stykker indenfor reklamationsperioden, vil vi selvfølgelig meget gerne hjælpe dig hurtigt videre.

Sådan gør du:

  • Send os en mail på info@nielsenlight.dk
  • Beskriv fejlen grundigt
  • Noter dit ordrenummer
  • Vedhæft gerne et billede
  • Send ikke varen retur, afvent svar fra os

Vi prøver at løse problemet med en reservedel. Er det ikke muligt, vil ombytning af hele lampen være nødvendig.

Læs vores handelsbetingelser.

2
Varen var beskadiget ved levering

Hvis din vare(r) er gået i stykker under levering, skal du bare:

  • Send os en mail på info@nielsenlight.dk
  • Beskriv fejlen
  • Noter dit ordrenummer
  • Vedhæft gerne et billede
  • Send ikke pakken retur, afvent svar fra os

Vi sender en ny varer afsted med det samme, sammen med en returlabel til den defekte ordre.